دانشکده دندانپزشکی سمنان
بازدید ارزیابان محترم اعتباربخشی وزارت بهداشت از دانشکده دندانپزشکی سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، روز سه شنبه مورخ 22 خرداد 1403، در راستای اعتباربخشی دانشکده های دندانپزشکی, تیم ارزیابان بیرونی اعتباربخشی وزارت بهداشت متشکل از دکتر حمیدرضا ذاکر جعفری مسئول تیم ارزیابی بیرونی وزارت، دکتر آزاده اسماعیل نژاد عضو تیم ارزیابی وزارت، دکتر ندا حسینی عضو تیم ارزیابی وزارت و دکتر مهشید یاراحمدی کارشناس تیم ارزیابی بیرونی وزارت از دانشکده دندانپزشکی سمنان بازدید نمودند.
در این بازدید دو روزه ، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، صبح روز اول به برگزاری جلسه افتتاحیه و معارفه ای با حضور تیم ارزیاب ، اعضای تیم اعتباربخشی دانشکده و کارشناسان دانشکده در سالن جلسات دانشکده اختصاص یافت.
در ادامه، تیم ارزیاب از بخش های درمانی بازدید نمودند و پس از آن، نشست صمیمانه ای با حضور تیم ارزیاب و دانشجویان دانشکده در سالن کنفرانس دانشکده برگزار شد.
در ادامه برنامه های روز اول، جلسه بررسی حوزه های مختلف اعتباربخشی با حضور مسئولان و کارشناسان هر حوزه در سالن جلسات دانشکده برگزار گردید و و مستندات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
صبح روز دوم این بازدید، جلسه ای با حضور اساتید دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در بخش پایانی این بازدید دو روزه، نشستی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و تیم ارزیابی در سالن جلسات دانشکده برگزار گردید و در مورد حوزه های مختلف بررسی شده، بحث و تبادل نظر گردید.