برگزاری جشن پایان سال دانشکده دندانپزشکی
جشن گردهمایی پایان سال به منظور ارج نهادن و تقدير از يك سال خدمت صادقانه و خالصانه دندانپزشکان و پرسنل سخت كوش دانشکده دندانپزشکی استان سمنان برگزار گردید.

جشن گردهمایی پایان سال به منظور ارج نهادن و تقدير از يك سال خدمت صادقانه و خالصانه دندانپزشکان و پرسنل سخت كوش دانشکده دندانپزشکی استان سمنان برگزار گردید.
در این مراسم جناب آقای دکتر مهدی صالحی ریاست محترم دانشکده دندانپزشکی، طی سخنانی ضمن قدردانی از دندانپزشکان و پرسنل دانشکده به جهت تلاش خالصانه در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت را برای همه آرزو کردند. در پایان مراسم از کلیه همکاران با اهدای شاخه گل و هدایایی تقدیر به عمل آمد.



لینک کوتاه خبر :