برگزاری محفل ادبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
محفل ادبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
محفل ادبی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه دانشکده دندانپزشکی محفل ادبی را در تاریخ سهشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۳، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن جلسات دانشکده دندانپزشکی برگزار نمود.
در این محفل ادبی که با حضور دکتر الهام سادات افراز رییس دانشکده دندانپزشکی سمنان، مینا عسکری کتابدار دانشکده و جمعی دانشجویان علاقمند به حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد، خانم شمسالدین، استاد ادبیات به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.
مراسم با خوشآمدگویی و مقدمهای از دکتر افراز آغاز گردید. ایشان با اهدای گل به مینا عسگری، روز کتابدار را به ایشان تبریک گفته و از زحمات وی در سمت کتابدار دانشکده دندانپزشکی تقدیر نمود.
در ادامه خانم شمسالدین به اهمیت مطالعه و سرانهی مطالعه پرداخت و اشاره نمود توسعه فرهنگی و علمی جامعه مستلزم افزایش سطح مطالعه در بین افراد است.
بعد از سخنرانی خانم شمس الدین، ایشان و تمام دانشجویان حاضر، به معرفی و توضیحی از آخرین کتابهایی که خوانده بودند، پرداختند. این بخش با استقبال خوبی مواجه شد و فضایی گرم و صمیمی به وجود آورد.
در پایان این جلسه، دکتر افراز با تقدیم سبد گل از خانم شمسالدین به خاطر حضور و مشارکتشان در این محفل قدرانی کرد.
این محفل با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضای گفتگو در مورد ادبیات و کتابخوانی برگزار شد.امید است شاهد برگزاری محافل بیشتری در این زمینه باشیم.


