نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه

نمایشگاه مجازی کتاب تهران

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد

نمایشگاه مجازی کتاب تهران

 

 

 

با اعلام ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، یکم تا ششم بهمن ماه، در پلتفرمی که معرفی خواهد شد، برگزار می‌شود. نحوه تخصیص اعتبار خرید برای دانشجویان و مخاطبان نیز، اعتباری و روی کد ملی آنان خواهد بود، تا مشکلی برای استفاده از آن به وجود نیاید. 

 

  • سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 200 هزار تومان است که از این مقدار 60 درصد، معادل 120 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و 40 درصد، معادل 80 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

 

  • سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 400 هزار تومان است که از این مقدار 50 درصد، معادل 200 هزار تومان  سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد، معادل 200 هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  است.

رییس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان این که طراحی سایت به گونه‌ای انجام شده که همزمان ظرفیت بازدید یک‌ونیم میلیون نفر را دارد بیان کرد: تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه مجازی کتاب به نمایش درمی‌آیند با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف دارند. کتاب‌های داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه می‌شود.  همچنین ارسال کتاب برای بازدیدکنندگان در اقصی نقاط کشور رایگان است و تمام فرآیند خرید در یک سایت انجام می‌شود. بازدید از نمایشگاه هم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است که یکی از مزیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

سامانۀ ثبت نام«یارانۀ اعتباری خرید کتاب» 

 https://bon.tibf.ir

  • کد خبر : 29096
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
خانم مینا  عسگری
خبرنگار

خانم مینا عسگری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *