مراسم یادبود

مراسم یادبود مرحوم مهدی احمدی راد

یادبود

 

مراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت دانشجوی دندانپزشکی، مرحوم مهدی احمدی راد، امروز، سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳، با حضور دکتر خالقیان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر الهام افراز، رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر سایه رهبری‌فر، معاون آموزشی دانشکده و جمعی از اساتید، دانشجویان و پرسنل در لابی این دانشکده برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، آیاتی از کلام‌الله مجید توسط دانشجوی قاری امیرحسین پریمی تلاوت و جهت آرامش روح مرحوم احمدی راد، فاتحه‌ای قرائت گردید. سپس دکتر خالقیان مراتب تسلیت و همدردی خالصانه دانشگاه علوم پزشکی سمنان را از این فقدان ابراز نمود و یادآور شد وقوع چنین ضایعه تلخی برای همه ما بسیار تأثر برانگیز است.

 

در ادامه، دکتر افراز اشاره نمود فقدان این دانشجو، خاطره تلخی است که هرگز از خاطرمان نمی‌رود. ایشان ضمن تشکر از حضور همه گفت: <یاد و خاطره دانشجو احمدی راد

همیشه در این دانشکده زنده خواهد بود و امید است دیگر شاهد همچنین اتفاقات ناگوار در دانشکده نباشیم

 

 

 روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

 

 

  • کد خبر : 54326
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *