اولین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد
اولین دوره اموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در دانشکده دندانپرشکی سمنان برای پرسنل این مرکز برگزار ش
مسئول کلینیک دندانپزشکی سمنان گفت: اولین جلسه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی ارتباط با مراجعه کنندگان مورخ بیستم تیرماه سال جاری در دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد.
خانم ابراهیم پور افزود: دوره آموزشی مذکور در چندین جلسه برای پرسنل این مرکز در حال برگزاری می باشد.
وی بیان داشت: در این جلسه مباحث شناخت ارباب رجوع, خوش برخوردی, رفتار منصفانه, احترام به ارباب رجوع و ... مطرح گردید.
ایشان در ادامه خاطر نشان ساخت: بدلیل گسترده بودن مطالب مربوط به تکریم ارباب رجوع برآن شدیم تا این دوره ها به صورت مداوم در قالب هفتگی برگزار شود.
مسئول کلینیک دندانپزشکی سمنان ادامه داد: تمامی پرسنل مرکز نسبت به این دوره ها مشارکت قابل توجه داشته و در هر جلسه از ایده ها و نظرات آنان برای پیشبرد طرح استفاده می شود.
شایان ذکر است؛ در پایان این دوره ها به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور داده می شود.