برگزاری آیین روز درختکاری

آیین روز درختکاری در دانشکده دندانپزشکی برگزار گردید.

 

 

 

15 اسفند روز درختکاری

مناسبتی که به یادمان می آورد، هر یک از ما در داشتن زمینی سبزتر سهمی داریم. ما باور داریم که هر نهال تازه در هر گوشه ای از این کره خاکی می تواند امیدی برای دنیایی زیباتر باشد. به همین خاطر در باغچه کوچک دانشکده هم نهال هایی کاشته ایم تا یک قدم به زمینی سبزتر برای آیندگانمان نزدیک تر شویم.

امروز چهارشنبه مورخ 97/12/15 به همت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، آیین روز درختکاری با حضور دکتر مهدی صالحی ریاست دانشکده دندانپزشکی وجمعی از دانشجویان و کارکنان این دانشکده برگزار گردید.

در این مراسم با بزرگداشت هفته منابع طبیعی حاضرین با کاشت نهالی در دل خاک تلاش کردند در واپسین روزهای سال و با نزدیکی به موسم رویش جوانه ها در طبیعت،برای آیندگان میراثی گران بها به جای گذارند و سبزی این صنعت را گسترش دهند.

 

امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده است.

  • کد خبر : 20725
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی