جلسه پرسش و پاسخ دانشجويِی
ظهر امروز شنبه مورخ 97/12/18 جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان دندانپزشكي با حضور آقای دکتر مهدی صالحی و خانم دکتر اکرم لبیب زاده در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار گردید.


ظهر امروز شنبه مورخ 97/12/18 جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان دندانپزشكي با حضور آقای دکتر مهدی صالحی و خانم دکتر اکرم لبیب زاده در سالن رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار گردید.
در آغاز این نشست دکتر صالحی رياست دانشكده، با استقبال از برگزاری این نشست، خواستار مشارکت فعالانه دانشجویان در فعالیت های مختلف شد. ایشان ضمن اشاره به اهم اقدامات انجام شده در بخش آموزش، دانشجویی و رفاهی، بخشی از طرح ها و برنامه های توسعه دانشکده در آینده را بیان نمودند. در ادامه دکتر لبیب زاده، نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، از دانشجویان خواست ضمن بیان نقاط ضعف، راه حل و پیشنهادات خود را هم بیان کنند و بر پیگیری درخواست های دانشجویان تاکید ورزید.
در اين همنشيني صميمانه، تعدادى از دانشجويان به عنوان نماینده دانشجویان به طرح سوالات، مشکلات و انتقادات خود پرداختند.
عمده مباحث مطرح شده مربوط به مسائل آموزشی و برنامه ريزي هاى درسى بود که دکتر صالحی و دکتر لبیب زاده ضمن پاسخگويي به همه سوالات، به بیان راه کارهایی در جهت برطرف شدن این مشکلات پرداختند.




