سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده دندانپزشکی

سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده دندانپزشکی

سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده دندانپزشکی ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 04/04/98 در سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی ، سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 04/04/98 با حضور دکتر نازیلا عاملی معاون پژوهشی دانشکده، دکتر محمد اسمعیلی نژاد، دکتر مریم جلیلی صدرآباد، دکتر شمیم آشفته برگی و دکتر زهرا امیری به عنوان اعضای شورای پژوهشی در محل سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.

در این جلسه 7 طرح پژوهشی مربوط به پایان نامه دانشجویان دندانپزشکی مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفته و تصمیمات لازم پیرامون این موضوعات اتخاذ گردید.

طرح های مورد بررسی در این جلسه شامل موارد ذیل بود:

  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر فرناز طباطبایی مربوط به پایان نامه دانشجو زهرا عابدی
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر شبنم سوهانیان مربوط به پایان نامه دانشجو معصومه رحیمی
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر نرگس کاشی مربوط به پایان نامه داشنجو ابوالفضل پیراپش
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو سبیکه سوقندی
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو خدیجه حنیفه زاده
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو مهسا بلوچ
  • بررسی طرح تحقیقاتی دکتر محمد اسمعیلی نژاد مربوط به پایان نامه دانشجو علی خادمیان

 

 

  • کد خبر : 22095
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی