سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده دندانپزشکی
سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده دندانپزشکی ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 04/04/98 در سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی ، سی و دومین جلسه شورای پژوهشی دانشکده ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 04/04/98 با حضور دکتر نازیلا عاملی معاون پژوهشی دانشکده، دکتر محمد اسمعیلی نژاد، دکتر مریم جلیلی صدرآباد، دکتر شمیم آشفته برگی و دکتر زهرا امیری به عنوان اعضای شورای پژوهشی در محل سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید.
در این جلسه 7 طرح پژوهشی مربوط به پایان نامه دانشجویان دندانپزشکی مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفته و تصمیمات لازم پیرامون این موضوعات اتخاذ گردید.
طرح های مورد بررسی در این جلسه شامل موارد ذیل بود:
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر فرناز طباطبایی مربوط به پایان نامه دانشجو زهرا عابدی
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر شبنم سوهانیان مربوط به پایان نامه دانشجو معصومه رحیمی
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر نرگس کاشی مربوط به پایان نامه داشنجو ابوالفضل پیراپش
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو سبیکه سوقندی
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو خدیجه حنیفه زاده
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر مهدیه خسروی مربوط به پایان نامه دانشجو مهسا بلوچ
- بررسی طرح تحقیقاتی دکتر محمد اسمعیلی نژاد مربوط به پایان نامه دانشجو علی خادمیان
لینک کوتاه خبر :