نشست صمیمانه ریاست دانشکده دندانپزشکی با دانشجویان در سالن جلسات این دانشکده
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی سمنان، روز یکشنبه مورخ 19 فروردین 1403، نشست صمیمانه ریاست دانشکده دندانپزشکی با دانشجویان در سالن جلسات این دانشکده برگزار گردید در این جلسه که با حضور دکتر الهام افراز سرپرست دانشکده،دکتر مونا نصیری عضو هئیت علمی دانشکده دندانپزشکی، عزیزی مشاور دانشکده و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، هر یک از دانشجویان نظرات و دغدغه های خود بیان نمودند همچنین در این جلسه عزیزی مشاور دانشکده دندانپزشکی در خصوص ارائه خدمات مشاوره ای در دانشکده به ارائه سخن پرداخت.