اولین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد

اولین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد

اولین دوره اموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در دانشکده دندانپرشکی سمنان برای پرسنل این مرکز برگزار ش

مسئول کلینیک دندانپزشکی سمنان گفت: اولین جلسه آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی ارتباط با مراجعه کنندگان مورخ بیستم تیرماه سال جاری در دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد.
خانم ابراهیم پور افزود: دوره آموزشی مذکور در چندین جلسه برای پرسنل این مرکز در حال برگزاری می باشد.
وی بیان داشت: در این جلسه مباحث شناخت ارباب رجوع, خوش برخوردی, رفتار منصفانه, احترام به ارباب رجوع و ... مطرح گردید.
ایشان در ادامه خاطر نشان ساخت: بدلیل گسترده بودن مطالب مربوط به تکریم ارباب رجوع برآن شدیم تا این دوره ها به صورت مداوم در قالب هفتگی برگزار شود.
مسئول کلینیک دندانپزشکی سمنان ادامه داد: تمامی پرسنل مرکز نسبت به این دوره ها مشارکت قابل توجه داشته و در هر جلسه از ایده ها و نظرات آنان برای پیشبرد طرح استفاده می شود.
شایان ذکر است؛ در پایان این دوره ها به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور داده می شود.

  • کد خبر : 13462
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی